070909

Måndag idag igen .. ysch !
Jaja bara att mösa sig iväg till skolan, började klockan 8.10 och slutade typ vid halv 3 eller nått sånt :). Hem till lägenheten för att städa upp lite och sedan fika med sis som kom till Varberg idag. Efter fikat var det dax att dra till träning, GULD ! träningen började 6 och slutade 8..
Igår gjorde jag verkligen inget alls , vaknade runt 10 .. brevid baby låg kvar till typ 12 då vi drog och köpte kina mat .. Mycket bra ! vi kollade på film och sedan blev det att sova en sväng till !! skulle gått på bio vid 21.15 men det blev inte så för det var för mycket folk IGEN .. istället blev det att hyra film på hemmakväll :).
I morgon blir det först ett pass på gymmet vid 8 och sedan blir det till skolan klockan kvart över 10 .. GOTT ! På kvällen blir det att tatuera sig igen , Wohoo .. men ändå lite AJ , Jag är rädd :P ! hehe kommer nog bli bra !!
Saknar redan pojken min, helt sjuukt med tanke på att vi spenderade hela söndagen med att bara slappa och mysa !! Fattar inte hur jag kommer överleva veckan i helvetet österrike .. ENHELJÄVLAVECKA!!! :@..
Jäjä , nu blir det att kolla film med Ris och äta soppa ! :D

Ha dé



 PUSS<3





Xoxo Emma <3



Kommentarer
Postat av: Ris :D

Du är söt ! :)

2009-09-08 @ 10:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0