050909

Tjingeliing !!
Idag har jag inte gjort speciellt mycket faktiskt, måste säga att det är fruktansvärt gott med helg ! Igår kom Linnea till varberg , mycket trevligt.. fast vi inte umgicks så mycket för jag skulle på bio med killen. Men det blev ändå inte så för det var så mycket folk, istället åkte vi heem till han å kollade på prison break.. oerhört jävla bra ! Idag vaknade jag brevid baby, efter mycket morgonmys å lite prison break så blev det till att åka och hämta Larry och några i hans lag, dom skulle till bua och spela fotboll. När matchen var klar så var det för mig att åka å hämta killarna igen.. i ligan fanns en klockren kille .. Bacon, bara namnet får en att vika sig  haha ! Aja åkte till tvååker där det skulle bli korv me mos å sedan en tur till stan igen för att hämta dricka och sedan till alex där det skulle kollas på fotboll!
jag åkte hem till pappa.. vi åkte å köpte kinamat , FYFANVAGOTT!! Nu sitter jag å kollar på fotbollen , heja sverige som leder med 1-0 mot ungern :D.
Vill bara inte att helgen ska ta slut :( !!!
Jäjä ha dé

Xoxo Emma <3

Kommentarer
Postat av: Nea

Matchen var ju fan cp :P. Fett jävla bra att dom gjorde mål på slutet :P

2009-09-07 @ 10:56:33
URL: http://lanajila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0