040909

Hey ! Dagen har vart hur slapp som helst faktiskt !  började skolan klockan 9 med en samhälllesktion först och sen en Matte B Lektion, båda var ganska slappa faktiskt.. sen var det till att traska hem till Pappa i full helt galen storm. jag har städat mitt rum ännu en gång och sen åt jag .. så nu sitter jag bara å tar det lungt framför datan, väntar på att pappa ska komma hem !
Ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer hoppas på att något kul sker, jag är hyffsat fest sugen faktiskt .. men får väl se hur det blir med det ! :)
I morgon har jag lovat att köra Larry och 3 till till Bua för dom ska spela match där och sedan köra dom till stan , dom skulle tydligenm dricka lite öl :P, aja vissa är lyckligt lottade !
Fick för övrigt min lön idag , vilket jag är i stort behov av.. :) Något annat som jag är i stort behov av är ett JOBB !!!! :D
Aja whatevah !!
Lekte lite med pojken igår , sov där med .. Mycket mysigt .. Men tycker fortfarande att hans hus är lite läskigt när det blåser .. det typ susar och håller på .. men som sagt mycket mysigt !! PUSS PÅ HAN <3

Nu ska jag fortsätta leta musik på datan
Ha dé..

Xoxo Emma <3


Kommentarer
Postat av: Nea

DU ÄR SÖÖÖT :D

2009-09-04 @ 14:25:25
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0