030909

Heej !!
Skolan idag, började halv 10 och slutade typ 12 för jag skulle till tandläkaren i Breared för det var för lång kö i tvååker :). Allt gick bra hos tandis, bara att dom tyckte jag skulle börja använda tandtråd.. så inget hål än på 19, snart 20 år :D ! Efter tandis så böev det till att hämta Sigge och Jennifer i stan för att sedan åka till skolan för att ha klassråd, men när vi väl kom dit så hade resten av klassen redan haft det. Vi skulle snacka om resa till Napa :D:D och tema till skol kortet ! Det kommer bli guld !!! Så Jossan , Anna, Carro och
Amanda hade åkte ner till ticket för att kolla priser så vi drog också dit !
Så nu är jag bara hemma  hos pappa och här var även Thomas, våran farbror är och drack kaffe.. det var mums. nu sitter vi bara och pratar i soffan, så nu somnar nog min söta pappa snart !  han har för övrigt köpt två nya fotöljer till vardagsrummet, dom var jätte sköna och hur fina som helst .. :).
Nu väntar jag på att Linnea ska komma hit så vi kan äte bulle :D:D och sedan åka och kolla på Baby när han spelar fotboll med sitt korpenlag.. I regnet ! :D Kommer nog bli kul .. :)

Ha dé
Xoxo Emma <3

Napa :) <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

jag ÄLSKAR bilden! Jag vill tillbaka sååååå mycket!! Hur går det i skolan hjärtat? PUSS

2009-09-03 @ 21:49:33
URL: http://aaaaaaaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0