020909

Det har faktiskt hänt en hel del sen jag skrev senast.
Jag har flyttat till pappa, men dock inte riktigt färdig än med alla saker.. fortfarande en del som är kvar hos mami. jag har också börjat kolla på prison break, hela första .. med min bästa pojkvän. jag sköter mig i skolan viklet känns underbart, man slipper ha ångest för all frånvaro (A). Och en hel del träning har det blivit med..
Idag har jag vart i skolan från 8.10  till 13.50.. det var ganska gott faktiskt, massa lektioner men ingen som jag riktigt tycker är kul! När jag kom hem så blev det till att packa upp lite av mina saker och sen packa ner lite av linneas gamla saker i en låda :) sist men inte minst så blir det träning för full rulle ikväll med, tyvärr ingen Ris som kommer från halmstad :(. Men det blir kul ändå !!
Vill också passa på att säga att jag saknar Danne något otroligt mycket , fattar inte hur men på något sätt är jag galet beroende !!! :D 
 
Xoxo Emma <3



Saknar dig Sis <3

Puss <3

Saknar dig med, Danne <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0