281009

Onsdag
 
Har inte hänt överdrivet mycket idag , städat HELA lähenheten har jag och Linnea gjort vi har också ätit kina mat , vilket vi förtjänade efter allt sli ;) haha ! Vi har okcså kollat på Transformers 2 .. Helt underbar film som mon älskadde har bränt ut !! Jag såg den typ för 500 gången och det var linneas första... lika bra fortfarande ! Ingen träning idag .. jag och Linnea ska hämta Mamma och David som kommer från Tyskland :P.
Har inte hänt överdrivet mycket annars heller .. har spenderat mesta tiden med min goding och min sis , skönt att ha dig hemma på längre tid nu :)
Til helgen blir det fest , men inte pga halloween för jag bara hatar det !
Aja. ska iväg och spela lite GH nu !! ÄLSKA

Ha de Xoxo Emma :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0