201009

Tisdag

Det har faktiskt hänt en hel del sen jag uppdaterade sist.. helgen har försvunnit, åkt limo, Varit bakis, Dansat, sovit, haft träning i tre timmar, ätit tacos, druckit skupma, spytt och självklart myst med min älskade pöjk!

Vi börjar väl med Lördagen
Dagen med stort D som vissa ville uttrycka sig med .. på dagen gjorde jag faktiskt inte så mycket, var hemma med min papi och bara tog det lugnt tror jag.. och köpte strumpbxor som skulle behövas till kvällen! Kvällen hade kommit och det var dax för oss att dra till Sara på förgrogg, UNDERBART ! Limon skulle hämta oss klockan 10 och mycket riktigt så gjorde den det, hur kul som helst ! Det bjöds på skumpa där och sen började en lång väg till falkenberg och grand ! Fööör kul !! Finns inte så mycket mer att säga förutom att jag och Jennifer tog bussen hem och sen sov jag hos min baby ! Tack Alla för en sjuuuk kväll !

Söndag

Finns inte så mycket mer att säga förutom .. DÖÖÖÖÖDAMIG!
Vaknade bakis som ett as. men som tur var brevid baby.. en liter vatten och sedan tillbax i sängen .. blev bla. Prison break och ett päron samt flingor och mjölk med Jordgubbssylt .. MUMS! tach hjärtat .Pappa hämtade mig senare .. då blev det en hel del kaffe !

Måndag

Skolan , tillbax till det vanliga.. men något som inte var vanligt var att vi skulle ha träning i 3 timmar med några killar som kom från drotts A-lag som spelar i Elitserien .. föör bra träning där ja ! Grymma killar !!! Träningen var slut halv 10 då blev det duschen och sen hem till pappa och kolla en del tv oh sen raka vägen in i sängen .. jag och Linnea låg och tjötade ett bra tag innan vi somnade ..Mest mys på det sis <3

Tisdag

Vet inte riktigt vad som händer idag .. vet bara att det käns i kroppen efter träningen igår .. samtididgt tänker jag på att jag lovade ida att dra till gymmet idag .. och så blir det ! Ikväll hoppas jag på lek med bästa pojkvännen och massa prisn break :) Mycket mys på det !




Issa , Alma Och Jennifer :)



Mikki, Sara och jag :)



Sara



Issa :)



Mikki och jag :)



Alma Och Jennifer
haha



Tjejer :)



Guld limo :D



Gott var de



Alma och jag :)

Denna bilden får avsluta kvällen, resten av bilderna ska snart finnas på facebook :)

Ha de
Xoxo Emma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0