161009

Fredag

Idag har inte hänt så mycket faktiskt , förutom att det är fruktansvärt gott med fredag ! har vart ledig hela dagen för restaurangarna har kvälls servering idag så då börjar inte dom banliga lektionerna innan klockan 11 och våran sista lektion slutade 11 .. så ingen skola för oss idag ! :D förutom att vi gick på ett info möte i aulan .. men tycker inte att vi fick reda på något som vi inte visste , suugit !
I onsdags var det träning , och jag bara älskade det !! vi sprang slingan innan , men blev ingen idiot efter .. fråga inte varför !? :O
I går så var min pojke hos mig .. vi kollade på prison break och myste.. fy fan va bra det är .. vill bara se meeeeer ! igår var jag okcså i skolan , hade först hotell prov som jag tror gick ganska bra faktiskt .. får väl se :).

Linnea kommer till varberg idag :D, hon ska ämta mig hos pappa så drar vi till mami en sväng .. efter det blir det papi igen så har vi taggat slingan och idioten lite senare ikväll med Ida Bergman .. det kommer bli guld !
Hoppas på att få se idol ikväll om inte min söte pappa säger emot !! Haha !
tror att det ärläga för mig att kila nu !


Ha dé

Xoxo Emma <3





Emma - Slingan vääääääntar !! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0