131009

Tisdag

Idag vaknade jag klockan 6 och kunde inte somna om, inget ovanligt med tanke på att det har hänt några gånger dom senaste dagarna :@ ! jag började kvart över tio idag och slutade runt två, det gillade jag! Började dagen med svenska och sen blev Arbetsmiljö och säkerhet inte den roligaste kursen .. men men ! igår var det träning, coh jag bara älskade det.. idioten blev bara toppen på den jävla (...) så vaknade med lite träningsvärk.. men det var bara till att börja göra situps och rygglyft .. I natt tröjan !!! :D:D ÄLSKA !! Nu sitter jag och kolla på hells kitchen, galet bra ! Ikväll vettifan vad som händer .. men börjar bli lite hungrig så tror det är dax att göra köttbullar och makaroner kanske :D !!

Saknar massa personer just nu bara för att det är så ensamt här, men jag ska ändå fortsätta med plugget !!

Ha de Xoxo Emma <3




Emma - Maaat !! :D


Kommentarer
Postat av: muttie

Jag saknar dig gumman. puss

2009-10-13 @ 20:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0