121009

Idag, Måndag har inte hänt speciellt mycket.. började skolan vid 9 och hade någon tråkig lika behandlingsdag.. jäj måste man så måste man ! slutade typ klockan 12 då jag kom hem och städa upp lite i lägenheten .. efter det så snackade jag med Ida om att gå å käka på blå dörren .. vilket vi gjorde MUMS !! Efter det så hängde hon med mig till Kicks där det skulle inhandlas en ny foundation och sedan vidare till OnOff där jag köpte nya hörlurar till min Ipod, det var fan på tiden ! :)
Nu sitter jag och försöker ladda hem musik, men allt bara krånglar .. får dra hem till mamma så kanske David kan hjälpa mig för jag är verkligen sämst så sånt (A) hehe ! Har hittat massa ny go musik som jag bara måste haaa !!!
igår slaggade jag hos pojkvännen , lika mysigt som alltid.. massa mys och puss !!Sen kollade ju vi faktiskt på prison break också  vi har börjat på andra säsongen .. fy va bra det är !!
Idag blir det träning och jag kommer bara älska det med tanke på att jag Linnea och Ida har kommit överens omm att göra idioten i slutet på träningen och det går typ ut på att man ska först göra 10 armhävningar,10 situps och 10 upphopp och sen 9 armhävningar, nio situps osv. har en känsla av att jag kommer vara ganska trött , men som sagt jag kommer älska det !! :D
I morgon blir det skolan , gott som fan med tanke på att jag börjar kvart över 10. men jag har typ fått problem med att sova , kan inte sova riktigt på nätterna och vaknar jätte tidigt på morgonen , det är inget jag gillar !! :(
Aja nu ska jag inte tjöta mer, får väl försöka med helvetet på datan ,

Ha de
Xoxo Emma <3 :)



Emma- Kommer älska träningen ! v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0