101009

Lördag idag, känns gott som fan att inte vakna bakis även om det hade vart ganska soft !
Vaknade upp hos darling idag typ halv 9 .. fööör tidigt !!
Igår var vi bara hemma hos han och kollade på dom 2 nya Johan fal filmerna , å jag bara älskade det !! Klockan blev ändå ganska myckey , men de va så värt det !
Idag har jag inte gjort alls mycket, var hos kära mami en sväng innan där jag åt müsli , fy fan va gott ! Sen åkte jag och Linnea till Papi , vi fixade också bort pappas bil från Dannes Tomt , de va typ på tiden :D !
Nu lagar pappa massa med god mat , jag kommer älska !! Linnea sitter och spelar kort med sig själv typ och jag .. ja jag är bara huingrig typ !
Jag och Linnea satsar på en springtur lite senare idag , kommer nog bli sjukt gott.. annars de som e bestämmt är väl att jag ska kolla fotboll , Sverige-Danmark idag .. Annars inget vad jag vet !






 Alltid lika skoj när du är här !! <3



Puss <3

He de gott
Xoxo Emma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0