081009

Torsdag redn helt gaaalet vad tiden går !
I tisdags var jag och Alma på bosgård och höll föredrag för bosgårds åk 9 om Hotell och restaurang programmet , det gick jätte bra tycker jag själv , får hoppas på att niorna också gjorde det hehe !
Igår blev det ingen träning för herrarna hade match på våran träningstid , så vi får vara med på A-flicksträningen idag istället , känner redan tagget !
Mamma, David, mormor, siv och lasse kom hem från turkiet igår , mycket skönt att dom kom hem lugnt och säkert ! jag fick en lacoste parfym av mamma för att jag hde tagit hand om hundarna och max , sen fick jag ochså någon sprit av någon konstigt slag ! hehe JATACK på fyllan !!
Min baby hade också beställt en parfym som kom . Xy heter den tror jag , är så sugen på att öppna och lukta , men då sa Danne att det kunde få konsekvenser så då vet jag inte riktiggt om jag vågade !
Aja, Nu är jag i skolan , och har bara hotell kunskap hela dagen , soft som fan tycker jag !
Jag och Alma var precis och provade studentmössor , underbart .. det börjar fan ta sig !!
Sen fick jag reda på av kiki att jag har fått praktik plats på grand hotel i Falkenberg, underbart det med !
Än så länge en helt underbar dag !!
Nu ska jag dra till pffarna och softa !

Ha dé

Xoxo Emma <3

Kommentarer
Postat av: Nea

haha ! DU ÄR SÖÖÖÖT !! Ses ikväll sis ! <3

2009-10-09 @ 07:05:56
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0