031009

Lördag idag känns otroligt gott, festade en del igår , hade lite förfest i pappas lägenhet helt okej faktiskt. Efter ett tag drog vi ner till stan , vilket vi inte skulle ha gjort för det söög !
Linnea körde på fullast vinner , vilket resulterade i HOLKEN !!!! :D:D
Vi gick först till nyfiket .. sen vidare till oscars .. ganska kul där , men linnea fick läskigt ont i magen så hon var tvungen att åka hem :( !
Idag har jag inte gjort alls mycket, vaknade hos pojken min (A). Dannes syster Anna och hennes kille Dennis kom fårn Gbg och hälsade på och vi åt jätte god mat som Dannes mami och Papi hade gjort tror jag :P. Jätte gott !!
Ikväll satsar jag på slappis med massa prison break :) GULD !
En annan sak som var galet gott var att när Danne och JJ Skjutsade mig hem till papi och när jag kom innanför dörren så syntes inte ett spår efter någon fest.. undrar om det är dom små hustomtarna som har vart å städat .. Amanda , LInnea !? :D Nae tror faktiskt att det var min grymt underbara pappa !
Tänker också på mamma och släkten som är i Turkiet nu, hade inte bangat att åka dit en vecka eller två !
Saknar dom !
I torsdags hände  något fruktansvärt, jag kände inte killen men jag beklagar verkligen till dom som gjorde det! Så fruktansvärda saker får bara inte hända !!! R.I.P!!

Ha dé 
Xoxo Emma <3 


Kommentarer
Postat av: Ris!

Ja skulle vi inte köra på fullast vinner ? AHAH " Det trodde ju jag ;)<3

2009-10-04 @ 10:45:19
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0