281109

Lördag

Jag vaknade runt halv 11 idag , mycket skönt att få slagga lite längre än vanligt :) . Det blev genast frukost , färska frallor hade pappa vart och köpt och jag gjorde lite te till det, mycket gott. Annars har jag inte gjort alls mycket idag, suttit framför datan mesta tiden samt kollat på troja med Linnea och Papi, vi ÄLSKADE de men pappa var inte så förtjust :P.

Det blev inget idol för min del igår, samtidigt vet jag inte om jag är så sugen på att kolla på idol längre nu när mariette har åkt ut , usch och fy säger jag bara, ut med TOVE .. hon är inte ok.                           istället för idol igår så blev det bio med Louise och Ida (Mina guldtjejer) vi såg självklart på new moon och den var ju helt sjuuuk .. man vill ju bara se mer och mer och mer .. känner verkligen att det är läge att läsa ALLA böckerna nu !
När filmen var klar så körde jag hem dom och sen hem till pappa, pratade lite i tele med Daniel, Duschen och sen sängen. På natten hämtade jag Linnea, fullats vinner ? :) .
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer , får väl se ..
ha de så länge









Xoxo Emma <3


Kommentarer
Postat av: IDA MATA MIG MED JACOB

MATA MIG MED HAN NU!!!!!!!!!!!!!

2009-11-28 @ 15:44:57
Postat av: Emma

DUÄRFÖRSÖTIDA! :D

2009-12-03 @ 20:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0