271109

Fredag

YES !
äntligen fredag idag , så sjuukt gott. Heja veckan har vart praktik och inte så mycket annat faktiskt. ska börja ta tag lite mer i träningen nu så fort jag känner mig lite bättre. Har fått nått skit i halsen som inte vill ge med sig :O.
För övrigt händer det inte så mycket i mitt liv faktiskt..

Vill också bara tillägga att november är bog den tråkigaste månaden på heeela året, det är då man känner sig omotiverad till allt, hängig och ledsen hela tiden , usch så jobbigt. Det är väl då det är dax att tänka på sommaren och solen samt att det är inte överdrivet lång tid tills dess :P.

Jag ska försöka bli lite bättre på att uppdatera nu , skärpning !

ha de :) 
Xoxo Emma <3


Emma - Studenten närmar sig för varje dag som går :) !!!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Bara tre veckor kvar tills det vänder och det går mot ljusare tider igen...(Den 21 december tror jag det vänder) så håll ut!!! Pöss

2009-11-29 @ 20:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0