171109

Tisadag
Jap , tisdag idag.. full fart mot helgen .. gott !! Är inte i skolan för tillfället .. hade ett gigantiskt hål så jag drog hem.. börjar närsta lektion 14.30 och slutar igen vid 15.50. Nu sitter jag och kollar på projekt runway .. inte det bästa jag har sett men finns det inget annat så gör det inte. jag och Sis funderar på att dra gymmet ikväll , får hoppas att det blir av.. förra veckan var vi jätte duktiga med träningen .. tränade varje dag förutom söndag och lördag ! :) Igår var det handbollsträning där jag i allt vimmel stukade foten .. inte okej ! Känns lite stel idag annars inget.. blir nog att tejpa till nästa träning.. efter det blev det gymmet i ca 1 timma :) .

i morgon väntar ett nationellt prov i svenska .. får sitta 5 timmar med den förbannade uppsatsen, sen på kvällen blir det träning vet jag :D ! UNDERBART !
Saknar även min pajk lite :P <3
Måste också säga grattis till ida som är helt galet braa !! Puss på henne !!
Ha de gott                                  v




Xoxo Emma <3

Kommentarer
Postat av: Ida BERGMAN xD

Tack så mkt gumman :) men jag får väldigt mycket stöd från dig och linnea´med :) och resten av min familj och utan er hade det gått mkt sämre :) <3

2009-11-17 @ 13:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0