161109

Måndag
Idag vaknade jag vid 07.35, eller jag ställde ju klockan på det.. åkte dirr från Danne till skolan. fy på det .. !
Dagen började med svenska, helt meningslöst ! sen blev det Ansvarsfull alkoholhantering , och sist Turism med Kiki guldtjejen !! Ikväll blir det träning först och sen gymmet med dom bästa Ida och Linnea ! MUMS !!
Igår var vi och kollade herrmatch , fy va bra de va ! efter det ungicks jag med Baby .. jag kollade också på paradise hotel , haha dom e typ inte kloka haha ! :D får inte missa de ikväll ;).

i morgon börjar jag kvart över 10 , det ska bli gött med sovmorgon .. de e jag värd ;) !

ha de så länge..'

Xoxo Emma <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0