141109

Lördag

Känns jätte bra idag !!

Vaknade runt 12 idag , mycket skönt , igår hämtade vi Papi när han had vart ute på krogen och efter det hade jag lite svårt för att somna. Veckan har varit go som fan, tränat jätte mycket och jag bara gillar det. inte bara handbolls träningarna två gånger utan gymmet fyra gånger med , usch usch va gott !!vi hade match i onsdags och vi förlorade med ett mål igen , fy fan va trött jag är på det nu ! Igår kväll var jag även på gymmet med ida linnea och putte , gott som fan var att det bara var vi där .. men det var nig för att det var en fredags kväll klockan 9 hehe ! :)
Idag har jag och min baby 9 månader , tiiiden går sjuuuke fort ! Puss <3
 Ha de gott !

 :)




Xoxo Emma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0