111109

Onsdag

Idag jar jag inte gjort så mycket , åkte ner till skolan men när jag väl kom dit så hade vi ingen lektioon så bara för mig att åka hem till lägenheten igen ! Igår så städade jag mitt rum och min garde, det var verkligen nödvändigt! Jag var också hos mamma igår och kollade på en film om andra världskriget, den var faktiakt helt okej :) . Idag blir det match mot kortedala och det är verkligen läge för 2 poäng idag .. känns som att det var en eveighet sen vi vann :O. matchen börjar kvart över 8 eller nått sånt , ska bli guld ! Har också tränat på gymmet en del sen jag skrev sist . är läge för att bli lite slim också ! Igår var vi faktiskt där hlv 9 på morgonen, trodde inte att jag var sååå duktig :P . Aja ha de så länge

Xoxo Emma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0