041109

Ja, det har ju hänt en del saker sen jag uppdaterade..var ju ett tag sen sist ! Jag kan ju börja med helgen ..

Fredag

Dagen började mycket mycket tidigt med en tripp till det älskade gekås .. var där typ halv 7 på morgonen redo med varm chocklad och varsin macka (vuxenpoäng) :D . Jag ida och Linnea var därifrån typ vid halv 10 sen hem och sova ..På kvällen blev det fest, det började med att Anna och Alma kom hit och vi lagade tacos .. fyfan va gott ! Vi började kröka och det var guuuuld , kvällen blev mycket lyckad , Tack alla !

Lördag

Vaknade upp hos hjärtat, bakis som ett as men inget lite fliingor, mjölk och jordgubbssylt kunde fixa <3                  jag fick sedan skjuts hem till pappa där ag kollade på lite film och sedan ringde Anna så vi drog till donken och åt.. mums !

Söndag

Var hos Baby och kollade på prison break .. kan nog inte säga hur bra det är .. bara älskar det !  jag och Linnea tog också en tripp till mammas jobb där dom bjöd på mat kött, sås och potatis helt sjukt var det ! sen blev det hem till Danne igen !

Måndag

skolan, bara en lektion .. hur gott som helst.. och det blev lika slappt på tisdagen

Onsdag

idag har jag vart i skolan , lika "jobbigt" som måndag och tisdag .. Idag har vi match hemma mot sporttjejerna och dom ska som sagt tugga baaaajs, seriöst ! :D haha! Får väl se vart veckan slutar.. hoppas på att det händer något lattjo till helgen ! allt börjar bli så grått och tråmkigt nu .. och jag gillar inte det !

ha de




Xoxo Emma <3






Emma - Taggar !!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0