311209

Torsdag
Idag och sista dagen på 2009, tänker man att detta är den sista torsdagen 2009 och att den aldrig kommer finnas med efter klockan 00 idag så är det ganska sjukt ! :P

Aja, forutom att ha tänkt en hel del idag så har jag varit och solat och köpt massa snusk på hm .. hihi, busig som jag är , och så har jag faktiskt ätit på blå dörren med ida linnea och pappa för sista gången detta året :) .

Igår var jag som sagt med ida och gjorde lite efterrätt tills ikväll när det blir tre rätters med killarna .. speciellt en av dom ! Kvällen kommer nog bli hur skön som helst..synd bara at jag inte får fira med min syster yster , den bästa tjejen i världen !! Men det har jag ju inte gjort dom senaste tre åren så börjar ju vänja mig nu ;), nä men vi får styra upp detta till nästa år riiis :)

Snart ska jag köra min sköna böna till mamma , ha de gött alla och tack för ett sjuukt år 2009 !! 

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0