301209

Onsdag

NÄST SISTA DAGEN PÅ ÅRET ! :)                                                Idag har jag faktiskt haft för mig en hel del :) .. Vaknade runt 11 tror jag, gick upp och år lite frukost och sen dirr efter det så pkte jag, linnea och ida till kära solsidan och solade , heeelt underbart .. somnar alltid ! Väl gjort det så körde vi till willys för ida skulle handla lite saker till sin beröma sommardrickablandning vad det nu är :) . men som tur är så får jag ett smakprov i morgon. jag tycker dessutom att Ida gör helt rätt i att välja en sommarblandning nu mitt i vintern... kan ju iaf få kännas som lite sommar .. :) . Sen körde vi ida och och vi åkte hem till oss, när vi hade vart hemma i ca 5 minuter kom vi på att vi skulle ha något att äta .. vi kom fram till kyckling ris och beasåstrots att jag var sugen på lax .. jag och Linnea åkte och handlade och sen började vi med maten. jag har faktiskt också hunnit städa mitt rum, både dammat och damsugit och tillochmed städat min garde :O . kors i taket typ ;) .

Annars vettifan vad som sker idag , inte omöjligt att det blir en andra lekstund med ida, om inte hon skulle vara med denise :) .




Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0