291209

Tisdag

Bara några dagar kvar av det gamla 2009, känns bra faktiskt :).
Kom faktiskt precis hem för en stund sen då jag sov hos min älskade i natt och innan dess igår kväll var jag, Linnea och Louise hemma hos ida och kollade på one tree hill box sex och jag är såå nöjd att jag fick den i julklapp :). tidigare på dagen så var vi på himmel och jord med Handbolls laget .. det kändes så skönt att äntligen få sin röst hörd !!
Senare på kvällen så kollade jag och min baby film hemma hos hans kusin Andreas, det var trevligt trots att jag var ganska trött :). Jag, Linnea och Iida hade även hunnit med en sväng på stan på rean och shoppat lite .. jag handlade en nyårsklänning och ett par nya fin skor .. SÅNÖÖÖJD!!! Hela outfiten kommer på nyår .. Hihi !

Idag har jag inte hunnit med så mycket faktiskt, vaknade ju hos min pojk som körde hem mig för han skulle spela hockey med några kompisar. känns surt att aldrig vi tjejer kan komma på något sånt roligt :P . Jag  har också hjälpt pappa att beställa ett nytt mobilt bredband så det ska väl komma snart :) . I övrigt får vi väl se vad dagen har att erbjuda :)



Ni är guld tjejer, GLÖMINTEDET ! <3

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0