271209

Söndag
jap , känns helt okej faktiskt eftersom det är lov :) !!! <3

det har hänt en hel del sen jag skrev sist , vilket kanske inte är så konstigt med tanke på att det var ett atg sen sist ! jag tänkte bara berätta lite av vad som har hänt :)

Jag har blivit kysst, julafton, gett bort klappar, fått klappar, sovit , spytt, blivit stoppad av polisen två gånger under samma kväll, vart fyllechaffis, fått en SATIO, tränat gymmet, ätit julmat, hamnat i slagsmål på krogen , ätit stark thai mat, varit hos min mami  samt lite andra saker som ni ändå inte vill läsa om ;) . Men vill passa på att säga tack för alla fina julklappar , hur bra som helst ! och sen vill jag bara säga att jag älskar hela min familj och min pojkvä.. Tack ALLA för julen 2009 den har vart underbar !! :)

Ikväll var det tänkt att jag och Linnea skulle dra en repa ner till Ida och dra ett One Tree Hill maraton och så lär det nog bli okcså :) .

Xoxo Emma


Kommentarer
Postat av: Mammasen

Gottegrisar...själv ska jag krypa ner å kolla en L-word del...

2009-12-28 @ 19:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0