051209

Lördag
Jap , lördag idag kännes föör jävla bra ! :) Vaknade runt klockan halv 11 .. mycket gott .. men tyckte faktiskt ganska synd om pajken min soim skulle jobba klockan 8 :P thih ! igår var jag hos mamma och kollade på flickan som lekte med elden, grymt bra var den . och jag blir alltid lika imponerad av salanders insats ..innan jag åkte till mamma så umgicks jag lite med pajken min och hans bror .. båda två lika stora retstickor .:@ haha men jag gillar det ;).
Nu sitter jag och sis och taggar för match mot banér .. vid varsin data och musiken steker på mitt rum haha :D.
Ikväll vet jag inte vad som händer är ganska tagad på fest men inte tagge på bakfyllan i morgon :P. får väl se helt enkel :).
Ha de så länge och önská oss lycka till på matchen !



Xoxo Emma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0