031209

Torsdag
Yes , har inte skriviit på ett tag nu men har faktiskt haft en del för mig :). Bla. så har praktiken dragit igång och denna gången är jag på Grand hotell i Falkenberg i receptionen och det går faktiskt bra! första praktikperioden jag slipper ha ångest för! Jag får faktiskt göra lite allt möjligt tex. checka in och ut, förberede för konferens, plocka upp efter konferens.. boka och lite annat, det blir faktiskt roligare och roligare :) .

För övrigt så känner jag mig faktiskt på humör, känner att det är väl ca en gång i månaden som jag blir lite mer aggressiv, lessen och sur .. men alltid lika gott när det är över ! Häromdagen var faktiskt Jag, Linnea, Ida och Louise på Gekås .. en mycket trevligt tripp och fick ju handlat lite prylar .. känner att det är dax att bli färdig med klapparna snart med .. har lite kvar att handla, men det är en speciell julklapp som är extra svår att komma på .. får väl se vad det blir för spännande.. kan faktiskt erkänna att jag längtar till julafton och det är nog pga. en viss julklapp :D:D:D ! tror att Ida och Linnea vet vad jag pratar om :). 

I morgon är sista dagen på praktiken för denna veckan.. men nästa vecka blir det en dag mer eftersom jag fick en dag mindre denna veckan ;), men helt okej för mig.. efter praktiken i morgon blir det gymmet med ida och Linnea vad jag vet änsålänge :) . efter där blir det att fara till mormin och äta något smakigt som hon har lagat !

Pusspåminkillemed ! <3

Ha de så länge




Xoxo Emma <3


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vet exakt vrf du längtar ;)

2009-12-06 @ 00:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0